ads

Ξεχώρισε στη Google κατά την τοπική αναζήτηση

            Σε αυτό το αρθρο παρουσιάζουμε τους  παραγοντές που επιρεάζουν την αναζήτηση στην Google για να κατατάξει μια επιχείρηση ψηλά στις τοπικές αναζητήσεις που κάνει ο χρήστης οταν αναζητεί στα πλησιέστερα. Προκειμένου η google να βοηθήσει την τοπικότητα.

Σχετικότητα  – Απόσταση –  Δημοσιότητα – Αρθρα – Διασύνδεση

Ο συνδυασμός των παράπανω παραγόντων σου εξασφαλίζει το καλύτερο αποτέλεσμα στις τοπικές αναζητήσεις.

Τραντακτό παράδειγμα, που εφαρμόζει η Google είναι ότι, οταν μια πιο σχετική επιχείρηση από την δική σου, συμφωνα με τα κριτίρια, ακόμα και αν είναι πιο μακριά από την τοποθεσία του χρήστη, την εμφανίζει ψηλότερα από μια που είναι πιο κοντά, όταν δεν είναι τόσο σχετική με το αντικείμενο που ψάχνει ο χρήστης.

Σχετικότητα: 

Είναι σημαντικό να ταιριάζει η αναζήτηση ενός χρήστη με το προφίλ της επιχείρησής σου, που έχεις καταχωρήση στην google business. Όσο περισσότερες πληροφορίες παρέχεις, τόσο πιο σωστό προφίλ δημιουργείς στο business της Google για την εταιρεία σου και κερδίζει  στα αποτελέσματα των αναζητήσεων των χρηστών.

Δημοσιότητα:

Η δημοσιότητα αναφέρεται στο πόσο δημοφιλής είναι η εταιρεία σου.  Αυτός ο παράγοντα επιρεάζετε απο τα αστέρια που σου δίνουν οι κριτικές στην google.   Εδώ κάποιες φορές η Google χρησιμοποιεί και επιπλέον παράγοντες, όπως πόσο κοντά βρίσκετε η εταιρία σου σε διάσημα μνημεία, μουσεία, γνωστά μαγαζιά κλπ.

Απόσταση:

 O παράγοντας απόσταση δείχνει πόσο μακριά είναι ένας χρήστης, που κάνει την αναζήτηση με την τοποθεσία της επιχείρησής σου. Φυσικά ο παραγοντάς  της απόστασης σχετίζετε με το αν ο χρήστης αφήνει να προσδιορίζετε η τοποθεσία που βρίσκετε όταν κάνει την αναζήτηση. Αλλιώς η Google θα χρησιμοποιήσει όσα γνωρίζει από τον χρήστη, ως τοποθεσία του. Έτσι βλέπουμε να εμφανίζει μαγαζιά απο την Θεσσαλονική σε έναν χρήστη που έχει δηλώσει ότι διαμένει στην Θεσσαλονίκη ενώ κατά την αναζήτηση βρίσκετε στην Αθήνα.

Αρθρα διασύνδεση:

Ακόμη, η Google δείχνει μεγάλο ενδιαφέρον για άρθρα που σε αναφέρουν. Διασυνδέσεις από άλλες ιστοσελίδες που παραπέμπουν στην ιστοσελίδα σου, ώστε να θεωρήσει δημοφιλή την επιχείρησή σου.

Να θυμάσαι πάντα ότι η Google θα λάβει υπόψη της, την συνολική απόδοσή σου, στα αποτελέσματα αναζήτησης. Αυτός είναι ο λόγος που πρέπει κάθε επιχείρηση να έχει ιστοσελίδα πλέον, με σωστά δομημένο SEO, και να είναι τοποθετημένη στο google maps.